15 ZILE GRATUITE

TINTESTE SUS SI ALEGE PRO

Ai 15 zile sa evaluezi gratuit orice pachet Startup, Essential sau Pro pentru a-ti maximiza vanzarile cu 47% si optimiza semnificativ performanta echipei.

DE CE UN CRM?

Cum sa vinzi mai mult cu 47%! CRM gratuit online.

Automatizeaza captarea leadurilor, semneaza mai multe contracte, imbunatateste experienta clientilor si obtine predictibilitate in afacere. Nu naviga fara busola!

PIPELINEURI, PREDICTIBILITATE KPI, RATA DE SUCCES

Pipeline = Inima afacerii. Monitorizeaza indicatorii de performanta in timp real.

Asigura-te ca echipa ta gestioneaza perfect oportunitatile indiferent de etapa procesului de vanzare. Iti punem la dispozitie cei mai importanti indicatori de performanta (KPI) astfel incat sa maximizezi performanta echipei de vanzari si a companiei.

FLUXURI EDI COMPLETE RETAIL, DISTRIBUTIE & AUTOMOTIVE

CRMconnect integreaza tehnologiile EDIconnect

Schimba documente in format EDI cu partenerii comerciali. Serviciu EDI testat de peste 1200 clienti in ultimii 5 ani. Mai mult, am integrat cu principalele ERP-uri din Romania pentru a-ti automatiza fluxurile.

PORTAL DISTRIBUTIE B2B

Sustine-ti afacerea prin activarea unui portal B2B pentru scalabilitatea imediata a fortei de vanzari.

Portalul distributie B2B este proiectat pentru a imbunatati performanta distribuitorilor prin simplificarea proceselor complexe si facilitarea luarii deciziilor bazate pe date.

Include capacitatea de integrare completa prin API si EDI cu sisteme ERP, solutii e-commerce si cu alti operatori logistici terti (3PL)

SUPORT TEHNIC SI ASISTENTA CLIENTI

Excelenta in Serviciul Clienti = Clienti multumiti si satisfacuti = Clienti loiali!

Scalati si eficientizati mult mai usor Serviciul Clienti si imbunatatiti semnificativ experiența acestora. Aveti rapoarte avansate, subiecte suport configurabile, inregistrare in portal client, Service Level Agreement per client/grup, filtrare si nu numai.

De ce sa platesti pentru un CRM cand il poti incerca pe acesta GRATUIT si profita la maxim de beneficii?

  • Ai 15 zile in care sa: cresti productivitatea agentilor de vanzari cu 47%;
  • Obtii predictibilitate in vanzari si cash-flow; semnezi mai multe contracte;
  • Obtii control in cadrul companiei; ai trasabilitate….
Tarife CRM - Utilizare gratuita

O mica parte din modulele CRMconnect

CRM cloud modul clienti

CRM online – modul CRM Profil Client 360°

Ofertare perfecta, personalizare, predictibilitate comportament Client.
Administrare Produse & Servicii

Administrare Produse & Servicii

Administrare produse, servicii si gestionare stocuri
Management-Leaduri

Management Leaduri

Istoric captare & calificare lead, identificare oportunitate, proces vanzare si contractare.
integrare-ERP-WMS@2X

Integrari ERP & WMS

Prin intermediul EDI si API, sincronizeaza informatii importante intre cele doua sisteme.
Pipeline CRM

Pipeline CRM [multiple] – super rapoarte 360

Canale multiple de captare leaduri si clienti gestionate intr-un singur loc. Crestere predictibila.
schimb-electronic-date-EDI@2X

Schimb Electronic Date

Flux complet EDI comenzi >>> facturi, statusuri. Conectari retaileri. Automatizari ERP.
Profilare-Clienti

Profilare Clienti

Companii, institutii, consumatori. Profile complete B2B, B2C & B2G. Segmentare.
Surse-multiple-oportunitati@2X

Surse Oportunitati Multiple

Canale multiple de atragere clienti gestionate intr-un singur loc. Crestere predictibila.
Email-Marketing

Email Marketing

Administrare liste, campanii si rapoarte. Gratuit in limita a 50.000 adrese email.
Facturare

Facturare

Marfa, servicii, proiecte. Simpla sau recurenta. Facturare EDI. Statusuri. Incasari. Automatizari. Integrari.
integrari-magazine-online-marketplaceuri@2x

Integrari Magazine Online

Ai la dispozitie API si module pentru a sincroniza informatiile cu magazinul online.
serviciu-suport-clienti@2x

Serviciu Clienti

Sistem preluare tichete, urmarire SLA, raportare, trasabilitate, statusuri clienti.

OPTIMIZARI DE FLUXURI?

Automatizeaza vanzarile!

Ai 15 zile sa evaluezi gratuit solutia noastra si sa vezi beneficiile reale.
Toate conturile incep cu o perioada de 15 zile de utilizare gratuita in care sa evaluezi atat modul in care sa poti integra, utiliza platforma cat si rezultatele necesare. Dupa aceasta perioada, vei fi mutat automat catre un plan gratuit pentru totdeauna sau vei putea alege tipul de abonament optim pentru echipa ta.

Startup
Un mini CRM adresat companiilor aflate la inceput. Pentru tine si contabilul tau. Organizeaza-te din timp!
30 minute consultanta gratuita implementare
Evalueaza gratuit 15 zile6.99 /luna per utilizator
  • 10 Indicatori Cheie Performanta (KPI)
  • Dashboard Personalizabil
  • Rapoarte Avansate
  • Management Clienti
  • Management Contacte
  • Campuri Date Personalizabile
  • Note Interne Clienti
  • Notificari & Alerte Clienti
  • Formulare Web Inregistrare
  • Grupe/Liste Produse & Servicii
  • Facturare Simpla & Recurenta
  • Activare e-Factura & SPV
  • Serii Multiple Documente
  • Alerte Plati
  • Administrare Incasari
  • Management Credentiale Clienti
  • Import din alte Programe Facturare
  • Baza de Cunostinte
  • 1 GB Spatiu Azure Cloud / user
  • Acces nerestrictionat API (Postman)
  • Mobilpay|Paypal|Authorize|Mollie
  • EuPlatesc|Stripe|2Checkout
  • PayU|Stripe|Instamojo
  • Integrare Notificari SMS
  • Administrare preferinte GDPR
  • Backup incremental & extern
  • Uptime 99,99% SLA Standard
  • Redundanta & Disaster Recovery
  • Suport Multi-Lingvistic
  • Suport e-learning CRM
vezi tot
Essential
Solutie adresata companiilor mici in crestere si cu management activ. Este momentul sa-ti optimizezi activitatile!
2 ore consultanta gratuita implementare
Evalueaza gratuit 15 zile16.99 /luna per utilizator
  • Tot ce are Pachetul Startup, plus:
  • +10 Indicatori Cheie Performanta (KPI)
  • Email integrat
  • Minute intalniri
  • Portal Clienti
  • Preluare Leaduri Formular | Email
  • Management Leaduri
  • Management Oportunitati
  • Remarketing Meta Ads
  • Remarketing Google Ads
  • Remarketing Linkedin
  • Pipeline-uri Multiple Vanzari
  • Sistem Ofertare Dinamica
  • Sistem Estimari Cost Dinamice
  • Sistem Propuneri Dinamice
  • Management Documente & Contracte
  • Registratura Electronica
  • Management Proiecte
  • Management Taskuri
  • Google Calendar
  • Chat Intern Individual|Grupuri
  • Audit Actiuni Utilizatori
  • Evidenta Cheltuieli
  • Resurse Umane|Pontaj|Concedii
  • Sistem Evaluare Angajati
  • Gestiune Obiecte Inventar
  • Integrabil platforme E-commerce
  • E-learning intern proceduri
  • Warehouse Management*
vezi tot
Ales de majoritatea utilizatorilor
Pro
Solutie avansata adresata companiilor determinate. Integreaza echipele interdepartamental.
3 ore consultanta gratuita implementare
Evalueaza gratuit 15 zile22.99 /luna per utilizator
  • Tot ce are Startup si Essential, plus:
  • +30 Indicatori Cheie Performanta (KPI)
  • 3 KPI la comanda
  • CEO Strategic Business Intelligence (BI)
  • CMO Strategic BI
  • Operational Marketing BI
  • Serviciu Clienti BI
  • Tactic Financiar BI
  • Analitic IT BI
  • OKR - Objectives Key Results
  • Management Agenti Vanzari
  • Management Furnizori - VRM
  • Marketing Automation
  • Loializare Clienti
  • Sistem Avansat Helpdesk/Ticketing
  • Obiective Individuale/Echipa
  • Analize Comparative Vanzari
  • Management Sondaje
  • Integrare EDI Retaileri
  • Management Conexiuni AS2
  • Integrare ERP/WMS
  • Statistici Produse
  • A.I. Automation as a Service
  • Portal B2B Distribuitori*
  • Achizitii & Master data*
  • Order Managemenet System*
vezi tot
Startup
Un mini CRM adresat companiilor aflate la inceput. Pentru tine si contabilul tau. Organizeaza-te din timp!
30 minute consultanta gratuita implementare
Evalueaza gratuit 15 zile8.99 /luna per utilizator
  • 10 Indicatori Cheie Performanta (KPI)
  • Dashboard Personalizabil
  • Rapoarte Avansate
  • Management Clienti
  • Management Contacte
  • Campuri Date Personalizabile
  • Note Interne Clienti
  • Notificari & Alerte Clienti
  • Formulare Web Inregistrare
  • Grupe/Liste Produse & Servicii
  • Facturare Simpla & Recurenta
  • Activare e-Factura & SPV
  • Serii Multiple Documente
  • Alerte Plati
  • Administrare Incasari
  • Management Credentiale Clienti
  • Import din alte Programe Facturare
  • Baza de Cunostinte
  • 1 GB Spatiu Azure Cloud / user
  • Acces nerestrictionat API (Postman)
  • Mobilpay|Paypal|Authorize|Mollie
  • EuPlatesc|Stripe|2Checkout
  • PayU|Stripe|Instamojo
  • Integrare Notificari SMS
  • Administrare preferinte GDPR
  • Backup incremental & extern
  • Uptime 99,99% SLA Standard
  • Redundanta & Disaster Recovery
  • Suport Multi-Lingvistic
  • Suport e-learning CRM
vezi tot
Essential
Solutie adresata companiilor mici in crestere si cu management activ. Este momentul sa-ti optimizezi activitatile!
2 ore consultanta gratuita implementare
Evalueaza gratuit 15 zile18.99 /luna per utilizator
  • Tot ce are Pachetul Startup, plus:
  • +10 Indicatori Cheie Performanta (KPI)
  • Email integrat
  • Minute intalniri
  • Portal Clienti
  • Preluare Leaduri Formular | Email
  • Management Leaduri
  • Management Oportunitati
  • Remarketing Meta Ads
  • Remarketing Google Ads
  • Remarketing Linkedin
  • Pipeline-uri Multiple Vanzari
  • Sistem Ofertare Dinamica
  • Sistem Estimari Cost Dinamice
  • Sistem Propuneri Dinamice
  • Management Documente & Contracte
  • Registratura Electronica
  • Management Proiecte
  • Management Taskuri
  • Google Calendar
  • Chat Intern Individual|Grupuri
  • Audit Actiuni Utilizatori
  • Evidenta Cheltuieli
  • Resurse Umane|Pontaj|Concedii
  • Sistem Evaluare Angajati
  • Gestiune Obiecte Inventar
  • Integrabil platforme E-commerce
  • E-learning intern proceduri
  • Warehouse Management*
vezi tot
Ales de majoritatea utilizatorilor
Pro
Solutie avansata adresata companiilor determinate. Integreaza echipele interdepartamental.
3 ore consultanta gratuita implementare
Evalueaza gratuit 15 zile24.99 /luna per utilizator
  • Tot ce are Startup si Essential, plus:
  • +30 Indicatori Cheie Performanta (KPI)
  • 3 KPI la comanda
  • CEO Strategic Business Intelligence (BI)
  • CMO Strategic BI
  • Operational Marketing BI
  • Serviciu Clienti BI
  • Tactic Financiar BI
  • Analitic IT BI
  • OKR - Objectives Key Results
  • Management Agenti Vanzari
  • Management Furnizori - VRM
  • Marketing Automation
  • Loializare Clienti
  • Sistem Avansat Helpdesk/Ticketing
  • Obiective Individuale/Echipa
  • Analize Comparative Vanzari
  • Management Sondaje
  • Integrare EDI Retaileri
  • Management Conexiuni AS2
  • Integrare ERP/WMS
  • Statistici Produse
  • A.I. Automation as a Service
  • Portal B2B Distribuitori*
  • Achizitii & Master data*
  • Order Managemenet System*
vezi tot

Intrebari frecvente

Pentru alte intrebari ne puteti contacta prin email la adresa hello@CRMconnect.ro

47% este media cresterii vanzarilor dupa implementarea unui sistem CRM in toata compania, nu doar in cadrul echipe de vanzari conform Gartner. Performanta de 47% poate fi depasita daca se maximizeaza utilizarea potentialului CRMtrix. sursa: Gartner – Hype Cycle for CRM Sales Technology, 2019 – www.gartner.com/en/documents/3947335

Da, esti asigurat din punct de vedere al legislatiei GDPR. Ai un modul la dispozitie prin care sa-ti stabilesti si configurezi politica GDPR in ceea ce priveste prospectii si Clientii. Adica vei avea implementat GDPR-un in organizatia ta.

Da, este posibil. Spune-ne ce anume ai nevoie si vom pregati o propunere. Mai mult, putem sa integram CRMconnect cu alte solutii proprii precum magazine online, warehouse management, portalului B2B pentru lantul de aprovizioanare si distributie sau cu solutii de la terte companii.

Ne angajam sa respectam regula de 20:80 si anume 20% dintre functionalitati sunt folosite de 80% dintre utilizatori si sa le imbunatatim continuu pentru a pastra un nivel foarte ridicat de satisfactie in randul clientilor. Suntem deschisi la sugestii de imbunatatire si dezvoltam functionalitati noi daca acestea sunt cerute de cel putin 10 clienti.

Oferim suport API pentru anumite date si operatiuni. Ne angajam sa respectam regula de 20:80 si anume 20% dintre functionalitati sunt folosite de 80% dintre utilizatori si sa le imbunatatim continuu pentru a pastra un nivel foarte ridicat de satisfactie in randul clientilor. Suntem deschisi la sugestii.

Avem o experienta de 7 ani in solutii EDI (EDIconnect) si peste 1200 clienti ne-au utilizat serviciile. Ca si utilizator al CRMconnect, iti punem la dispozitie integrari EDI cu principalii retaileri sau te integram daca ai nevoie cu partenerii tai comerciali. Iti putem activa un portal B2B pentru lanturile de aprovizionare si distributie.
Da! Oricand poti opta pentru pachetul superior sau inferior. Singura modificare va fi cea de acces la functionalitati si anume: fie vei primi mai multe functionalitati fie acestea se vor restrange. Dar nu-ti fa grija, datele se vor pastra si vei putea oricand sa revii la pachetul superior. Fiecare afacere trece prin anumite etape si noi, ca si partener de lunga durata, trebuie sa intelegem si sa fim alaturi de tine.

Abonamentul este unul predictibil si se calculeaza in functie de numarul de utilizatori activi. Daca unul dintre colegi nu mai lucreaza in cadrul echipei tale, poti dezactiva contul si transfera toate datele catre un alt utilizator. Acestea sunt astfel pastrate impreuna cu istoricul. De exmplu, ai 15 utilizatori din care 5 sunt conturi inactive, colegi care au plecat. Tu vei plati pentru 10 utilizatori.
Totodata, poti opta pentru module suplimentare doar in cazul in care afacerea ta are nevoie.

Oferim de la inceput un numar optim de utilizatori util fiecarei companii. Nevoia ta de mai multi utilizatori ne bucura din mai multe perspective: CRMconnect isi dovedeste utilitatea, beneficiile pot fi scalate la mai multi colegi din echipa si noi incepem sa generam venituri. Exista doua variante: pentru a pastra evaluarea gratuita, poti trece la un plan superior, plan ce contine mai multi utilizatori sau poti incepe sa platesti un abonament lunar per utilizator. Alegerea iti apartine.

Poti alege oricare dintre pachetele Start-up, Essential sau Pro. Si da, poti evalua pachetul Pro inca de la inceput, in mod gratuit. Astfel, te poti convinge de beneficiile aduse de fiecare functionalitate.

Unele module si functionalitati pot atrage costuri suplimentare. Este normal sa apara, atunci cand vorbim de integrari si personalizari 3PL: ERP | WMS | EDI si nu numai. De asemenea, pot apare costuri suplimentare acolo unde se depaseste consumul necesar: spatiu server (1,49 EUR/GB SSD), emailuri trimise prin email marketing (1,49 EUR / 1000 trimiteri), abonament lunar conexiuni EDI (15EUR-30EUR), cost per mesaj EDI (0,99EUR – 0,49 EUR / mesaj). In ceea ce priveste partea de dezvoltari si implementari, venim cu o formula simpla de servicii mixte.

RECOMANDARI

Ce spun clientii nostri?

Creste-ti vanzarile cu 47% cu INVESTITIE ZERO!

Ai 15 zile la dispozitie sa utilizezi toate modulele si funtionalitatile si sa ramai surprins cum vei reusi sa obtii atatea rezultate pozitive cu 0 (zero) EUR investitie.

Scroll to Top