RELATED SOLUTIONS

AUTOMATE, SIMPLIFY, GROW!

How to maximize internal procedures and workflows.

In addition to the CRM solution, we offer you a module for EDI document exchange with retail chains (EDIconnect), a module for managing warehouses, inventory, and suppliers (WMSconnect), and a B2B portal to expand your partner network.

EDICONNECT

EDIconnect asigura integrarea EDI cu lanturile de magazine din Romania si strainatate si cu retelele de aprovizionare, distributie sau centrele logistice.

Utilizarea schimbului electronic de date (EDI) diferitelor sisteme de lucru din companii ofera avantaje importante, ceea ce duce la operații mai simple și mai eficiente. Aceste beneficii includ reduceri importante ale costurilor, care în functie de nivelul de implementare pot fi de până la 95% comparativ cu același proces realizat utilizand suport hartie, email, fax sau chiar curierat.

Cateva beneficii:

Automatizarea operațiunilor
Sarcinile precum tipărirea documentelor, manipularea, clasificarea, introducerea in plicuri, trimiterea, inregistrarea in solutia ERP si nu numai sunt reduse dramatic sau chiar dispar.

Timpi de raspuns mai buni
Documentele EDI sunt trimise și primite în câteva secunde. Automatizarea totală sau parțială a proceselor asociate inseamna că înregistrarea documentelor in sistemul de gestiune / ERP / WMS, validarea cantitatilor sau a preturilor sau anularea sumelor corespunzătoare poate fi realizată aproape instantaneu.

Acuratete informatii
Informațiile schimbate se bazează pe standarde si fluxuri cunoscute partenerilor comerciali, asigurand astfel interpretarea corectă a acestora indiferent de naționalități sau sectoare de activitate. În plus greșelile tipice comise la introducerea datelor sau interpretarea faxurilor ilizibile, evitarea pierderii documentelor, erorilor la luarea comenzilor telefonice sunt eliminate.

Reducere costurilor
Automatizarea operațiunilor, timpi de răspuns mai buni, acuratete informatii, reducere erori, eliminarea hartieiconduc la un sistem de gestionare mult mai eficient si o reducere drastică a costurilor.

Optimizarea echipei
Utilizand frluxurile EDI este posibil sa se realizeze un numar mult mai mare de operațiuni comerciale cu mai puțina forta de muncă. Eliminarea treptată a sarcinilor asociate cu gestionarea documentelor pe hartie eliberează aceste echipe pentru a indeplini sarcini cu o valoare adaugată mai mare.

Integrarea procedurilor între toți partenerii comerciali
Schimbul de documente electronice este convenit între expeditor și receptor: Acesta stabilește un flux de comunicare cu proceduri comune și modele de lucru, clarificând relația comercială și permițând operațiunile pe baza unor modele de management cunoscute și partajate.

Serviciu îmbunătățit pentru utilizatorul final
Implementarea EDI presupune aplicarea fluxurilor optime de lucru și a timpilor de răspuns. Posibilitatea de a primi o notificare de primire în avans înainte de livrarea mărfurilor permite, de exemplu, planificarea resurselor și a nevoilor pentru descărcare sau redirecționare. De asemenea, ajută la ajustarea planurilor de producție și livrare, îmbunătățind astfel serviciul final primit de client.

Vizibilitatea stării procesului
Înlocuirea hârtiei cu documente electronice facilitează monitorizarea. Putem integra tranzacții, cum ar fi confirmarea comenzilor, facturi, modificări ale comenzilor de cumpărare, starea plăților în așteptare, etc. Mai mult, trimiterea de documente prin rețele private, cum ar fi EDICOMNet (EDICOM Value Value Network) oferă cunoștințe permanente despre starea mesajelor în termeni a primirii, procesării, lecturii etc.

WMSCONNECT

Automatizeaza fluxul de lucru din depozitele tale.

Prin intermediul acestei solutii, poti controla operatiunile în totalitate privind stocul de marfă din unul sau mai multe depozite, de la momentul receptiei si până la expedierea produselor către clienți/distribuitori.
In acelasi timp poti automatiza si fluxurile de documente precum cele de: inventariere produse, gestiune ieșiri produse din depozit(e) și informații despre anumite produse (masterdata)

Acesta oferă informații permanente in timp real despre statusul stocurilor și al spațiului de depozitare.

Solutia se adreseaza companiilor mici si mijlocii.

PORTAL COMERT B2B

Toate comenzile intr-un singur loc!

Portal Clienti
Portal Furnizori
Management comenzi
Gestionare achizitii
Masterdata furnizor
Masterdata client
Rapoarte

MAGAZIN ONLINE

Iti putem crea si activa propriul magazin online in maxim 3 saptamani astfel incat sa fii in piata cat mai repede. Pe parcurs, putem adauga functionalitati noi sau il putem personaliza.

Putem sa ne ocupam si de magazinul tau online astfel incat sa atingi maximum de integrabilitate cu solutiile noastre. Indiferent de buget, putem gasi o solutie cu functionalitati minime prin care sa incepi cat mai repede sa vinzi. Putem incepe cu o solutie construita pe platforma WordPress Woocommerce sau utilizand OpenCart.

Why pay for a CRM when you can try this one for FREE and fully benefit from its advantages?

  • You have 60 days to: increase the productivity of sales agents by 47%;
  • Achieve predictability in sales and cash-flow, sign more contracts;
  • Gain control within the company; have traceability…
Tarife CRM - Utilizare gratuita

RECOMMENDATIONS

What do our clients say?

Let's make some passive income!

60 FREE DAYS

AIM HIGH AND CHOOSE PRO

Scroll to Top