INTREBARI FRECVENTE

Intrebari frecvente CRM

Vrei sa ne adresezi o alta intrebare? Scrie-ne la adresa hello@crmconnect.ro

47% este media cresterii vanzarilor dupa implementarea unui sistem CRM in toata compania, nu doar in cadrul echipe de vanzari conform Gartner. Performanta de 47% poate fi depasita daca se maximizeaza utilizarea potentialului CRM connect. sursa: Gartner – Hype Cycle for CRM Sales Technology, 2019 – www.gartner.com/en/documents/3947335

Da, esti asigurat din punct de vedere al legislatiei GDPR. Ai un modul la dispozitie prin care sa-ti stabilesti si configurezi politica GDPR in ceea ce priveste prospectii si Clientii. Adica vei avea implementat GDPR-un in organizatia ta.

Da, este posibil. Spune-ne ce anume ai nevoie si vom pregati o propunere. Mai mult, putem sa integram CRMconnect cu alte solutii proprii precum magazine online, warehouse management, portaluri B2B pentru lantul de aprovizioanare si distributie sau cu solutii de la terte companii.

Ne angajam sa respectam regula de 20:80 si anume 20% dintre functionalitati sunt folosite de 80% dintre utilizatori si sa le imbunatatim continuu pentru a pastra un nivel foarte ridicat de satisfactie in randul clientilor. Suntem deschisi la sugestii de imbunatatire si dezvoltam functionalitati noi daca acestea sunt cerute de cel putin 10 clienti.
Oferim suport API pentru anumite date si operatiuni. Ne angajam sa respectam regula de 20:80 si anume 20% dintre functionalitati sunt folosite de 80% dintre utilizatori si sa le imbunatatim continuu pentru a pastra un nivel foarte ridicat de satisfactie in randul clientilor. Suntem deschisi la sugestii de imbunatatire si dezvoltam functionalitati noi daca acestea sunt cerute de cel putin 10 clienti.

Avem o experienta de 10 ani in solutii EDI (EDIconnect) si peste 1200 clienti ne-au utilizat serviciile. Ca si utilizator al CRMconnect, iti punem la dispozitie integrari EDI cu principalii retaileri sau te integram cu partenerii tai comerciali. Iti putem activa un portal B2B pentru lanturile de aprovizionare si distributie.

Da! Oricand poti opta pentru pachetul superior sau inferior. Singura modificare va fi cea de acces la functionalitati si anume: fie vei primi mai multe functionalitati fie acestea se vor restrange. Dar nu-ti fa grija, datele se vor pastra si vei putea oricand sa revii la pachetul superior. Fiecare afacere trece prin anumite etape si noi, ca si partener de lunga durata, trebuie sa intelegem si sa fim alaturi de tine.

Abonamentul este unul predictibil si se calculeaza in functie de numarul de utilizatori activi. Daca unul dintre colegi nu mai lucreaza in cadrul echipei tale, poti dezactiva contul si transfera toate datele catre un alt utilizator. Acestea sunt astfel pastrate impreuna cu istoricul. De exmplu, ai 15 utilizatori din care 5 sunt conturi inactive, colegi care au plecat. Tu vei plati pentru cei 10 utilizatori activi.

Oferim de la inceput un numar optim de utilizatori util fiecarei companii. Nevoia ta de mai multi utilizatori ne bucura din mai multe perspective: CRMconnect isi dovedeste utilitatea, beneficiile pot fi scalate la mai multi colegi din echipa si noi incepem sa generam venituri. Exista doua variante: pentru a pastra evaluarea gratuita, poti trece la un plan superior, plan ce contine mai multi utilizatori sau poti incepe sa platesti un abonament lunar per utilizator. Tu alegi.
Poti alege oricare dintre pachetele Start-up, Essential sau Pro. Si da, poti evalua pachetul Pro inca de la inceput, in mod gratuit. Astfel, te poti convinge de beneficiile aduse de fiecare functionalitate.

Unele module si functionalitati pot atrage costuri suplimentare. Este normal sa apara, atunci cand vorbim de integrari si personalizari 3PL: ERP | WMS | EDI si nu numai. De asemenea, pot apare costuri suplimentare acolo unde se depaseste consumul necesar: spatiu server (1,49 EUR/GB SSD), abonament lunar conexiuni EDI cu lanturile de magazine (15EUR-30EUR), cost per mesaj EDI (0,09EUR – 0,49 EUR / mesaj). In ceea ce priveste partea de dezvoltari si implementari, venim cu o formula simpla de servicii profisionale mixte.

De aceasta oferta beneficiaza doar cei care se inscriu in pana la data de 30 septembrie 2022. Cei care se inscriu incepand cu 1 octombrie 2022, vor beneficia de tarife normale (ceva mai mari) si o perioada de testare/evaluare mai mica de 3 sau 6 luni. Iti recomandam sa ti creezi cont imediat pentru a beneficia de oferta noastra de lansare.

De ce sa platesti pentru un CRM cand il poti incerca pe acesta GRATUIT si profita la maxim de beneficii?

  • Ai 15 zile in care sa: cresti productivitatea agentilor de vanzari cu 47%;
  • Obtii predictibilitate in vanzari si cash-flow; semnezi mai multe contracte;
  • Obtii control in cadrul companiei; ai trasabilitate….
Tarife CRM - Utilizare gratuita
Scroll to Top