SOLUTII CONEXE
AUTOMATIZEAZA, SIMPLIFICA, DEZVOLTA!
Cum sa maximizezi procedurile si fluxurile interne.
Complementar solutiei CRM, iti punem la dispozitie modul pentru schimbul de documente EDI cu lanturile de magazine (EDIconnect), modul pentru gestionarea depozitelor, a stocurilor, a furnizorilor (WMSconnect) si un portal B2B pentru dezvoltarea retelei de parteneri.
- EDIconnect
- WMSconnect
- Portal comert B2B
- Magazin Online

EDICONNECT
EDIconnect asigura integrarea EDI cu retelele lanturle de magazine din Romania si strainatate si cu retelele de aprovizionare, distributie sau centrele logistice.
Utilizarea schimbului electronic de date (EDI) diferitelor sisteme de lucru din companii ofera avantaje importante, ceea ce duce la operații mai simple și mai eficiente. Aceste beneficii includ reduceri importante ale costurilor, care în functie de nivelul de implementare pot fi de până la 95% comparativ cu același proces realizat utilizand suport hartie, email, fax sau chiar curierat.
Cateva beneficii:
Automatizarea operațiunilor
Sarcinile precum tipărirea documentelor, manipularea, clasificarea, introducerea in plicuri, trimiterea, inregistrarea in solutia ERP si nu numai sunt reduse dramatic sau chiar dispar.
Timpi de raspuns mai buni
Documentele EDI sunt trimise și primite în câteva secunde. Automatizarea totală sau parțială a proceselor asociate inseamna că înregistrarea documentelor in sistemul de gestiune / ERP / WMS, validarea cantitatilor sau a preturilor sau anularea sumelor corespunzătoare poate fi realizată aproape instantaneu.
Acuratete informatii
Informațiile schimbate se bazează pe standarde si fluxuri cunoscute partenerilor comerciali, asigurand astfel interpretarea corectă a acestora indiferent de naționalități sau sectoare de activitate. În plus greșelile tipice comise la introducerea datelor sau interpretarea faxurilor ilizibile, evitarea pierderii documentelor, erorilor la luarea comenzilor telefonice sunt eliminate.
Reducere costurilor
Automatizarea operațiunilor, timpi de răspuns mai buni, acuratete informatii, reducere erori, eliminarea hartieiconduc la un sistem de gestionare mult mai eficient si o reducere drastică a costurilor.
Optimizarea echipei
Utilizand frluxurile EDI este posibil sa se realizeze un numar mult mai mare de operațiuni comerciale cu mai puțina forta de muncă. Eliminarea treptată a sarcinilor asociate cu gestionarea documentelor pe hartie eliberează aceste echipe pentru a indeplini sarcini cu o valoare adaugată mai mare.
Integrarea procedurilor între toți partenerii comerciali
Schimbul de documente electronice este convenit între expeditor și receptor: Acesta stabilește un flux de comunicare cu proceduri comune și modele de lucru, clarificând relația comercială și permițând operațiunile pe baza unor modele de management cunoscute și partajate.
Serviciu îmbunătățit pentru utilizatorul final
Implementarea EDI presupune aplicarea fluxurilor optime de lucru și a timpilor de răspuns. Posibilitatea de a primi o notificare de primire în avans înainte de livrarea mărfurilor permite, de exemplu, planificarea resurselor și a nevoilor pentru descărcare sau redirecționare. De asemenea, ajută la ajustarea planurilor de producție și livrare, îmbunătățind astfel serviciul final primit de client.
Vizibilitatea stării procesului
Înlocuirea hârtiei cu documente electronice facilitează monitorizarea. Putem integra tranzacții, cum ar fi confirmarea comenzilor, facturi, modificări ale comenzilor de cumpărare, starea plăților în așteptare, etc. Mai mult, trimiterea de documente prin rețele private, cum ar fi EDICOMNet (EDICOM Value Value Network) oferă cunoștințe permanente despre starea mesajelor în termeni a primirii, procesării, lecturii etc.
WMSCONNECT
Automatizeaza fluxul de lucru din depozitele tale.
Prin intermediul acestei solutii, poti controla operatiunile în totalitate privind stocul de marfă din unul sau mai multe depozite, de la momentul receptiei si până la expedierea produselor către clienți/distribuitori.
In acelasi timp poti automatiza si fluxurile de documente precum cele de: inventariere produse, gestiune ieșiri produse din depozit(e) și informații despre anumite produse (masterdata)
Acesta oferă informații permanente in timp real despre statusul stocurilor și al spațiului de depozitare.
Solutia se adreseaza companiilor mici si mijlocii.


PORTAL COMERT B2B
Toate comenzile intr-un singur loc!
Portal Clienti
Portal Furnizori
Management comenzi
Gestionare achizitii
Masterdata furnizor
Masterdata client
Rapoarte

MAGAZIN ONLINE
Iti putem crea si activa propriul magazin online in maxim 3 saptamani astfel incat sa fii in piata cat mai repede. Pe parcurs, putem adauga functionalitati noi sauu il putem personaliza.
De ce sa platesti pentru un CRM cand il poti incerca pe acesta GRATUIT si profita la maxim de beneficii?
- Ai 60 zile in care sa: cresti productivitatea agentilor de vanzari cu 47%;
- Obtii predictibilitate in vanzari si cash-flow; semnezi mai multe contracte;
- Obtii control in cadrul companiei; ai trasabilitate….

RECOMANDARI
Ce spun clientii nostri?
Am avut un start destul de greoi, cu multe lipsuri si erori, dar ati resuit sa solutionati toate problemele critice. Avem in continuare sugestii de imbunanatire si sunt convisa ca veti fi la fel de deschisi!

Multumim pe aceasta cale intregii echipe pentru modul de abordare si solutionare a solicitarilor noastre.

